La revista DESCOBRIR —editada per SÀPIENS PUBLICACIONS, acaba de ser guardonada amb el Premi de Promoció de l'Agència Catalana de Turisme (ACT) en la categoria de ‘Millor llibre, article o conjunt d'articles, treball o conjunt de treballs periodístics que fomentin el turisme a Catalunya'.
El jurat va ser unànime en la seva decisió i Ignasi de Delàs, director de l'ACT, considera que la revista és "una proposta interessant i de qualitat que reforça el nivell d'aquests premis internacionals". Joan Morales, director de DESCOBRIR, recollirà el premi dimarts 26 d'octubre al Saló del Ple de la Casa Llotja de Mar de Barcelona.
L'entrega del premi coincideix amb la publicació de la revista número 150, un número commemoratiu i especial que ja és al quiosc i que compta amb la col·laboració dels escriptors Pep Coll, Empar Moliner, Llucia Ramis i Jordi Puntí, que escriuen cròniques de viatge i vivencials des dels camins de ronda de la Costa Brava, l'Alta Ribagorça, el Delta de l'Ebre i el Pla de Mallorca, respectivament.
La resta de guanyadors dels premis de l'ACT han estat: France 2 TV en la categoria de format multimèdia, l'Automòbil Club Alemany en la de millor campanya de comunicació i Ferran Adrià en la categoria d'innovació turística.
El jurat va ser unànime en la seva decisió i Ignasi de Delàs, director de l'ACT, considera que la revista és "una proposta interessant i de qualitat que reforça el nivell d'aquests premis internacionals". Joan Morales, director de DESCOBRIR, recollirà el premi dimarts 26 d'octubre al Saló del Ple de la Casa Llotja de Mar de Barcelona.
L'entrega del premi coincideix amb la publicació de la revista número 150, un número commemoratiu i especial que ja és al quiosc i que compta amb la col·laboració dels escriptors Pep Coll, Empar Moliner, Llucia Ramis i Jordi Puntí, que escriuen cròniques de viatge i vivencials des dels camins de ronda de la Costa Brava, l'Alta Ribagorça, el Delta de l'Ebre i el Pla de Mallorca, respectivament.
La resta de guanyadors dels premis de l'ACT han estat: France 2 TV en la categoria de format multimèdia, l'Automòbil Club Alemany en la de millor campanya de comunicació i Ferran Adrià en la categoria d'innovació turística.