La Diputació de Tarragona se suma a 'El món ho ha de saber'

La campanya per fer sentir la veu de Catalunya al món supera els 13.500 enviaments en la seva recta final

El logo de la campanya El món ho ha de saber
El logo de la campanya El món ho ha de saber
27 de novembre del 2013
Autor
Redacció
En ple compte enrere d''El món ho ha de saber', la Diputació de Tarragona ha firmat un acord de col·laboració amb SÀPIENS per impulsar la campanya. Una darrera empenta perquè encara siguin més els catalans que enviïn un exemplar del llibre Catalonia Calling a una de les persones més influents del món. Ja són més de 13.500 els ambaixadors de la causa catalana, però volem fer una darrera embranzida. A falta de 5 dies, personatges com Tony Blair, Éric Abidal, Arnold Schwarzenegger, Fidel Castro, Jennifer López o Valentino Rossi encara no han rebut el llibre ‘Catalonia calling. El món ho ha de saber'.

Mentrestant, Twitter treu fum. La repercussió mediàtica i la participació ciutadana estan sent tot un èxit. Milers d'usuaris ja han piulat el nom de la personalitat a qui enviaran el llibre, un volum de 144 pàgines, entretingut, rigorós i pensat especialment perquè els estrangers puguin comprendre la nostra història i els factors que ens han fet arribar a l'actual situació política.

A més, fins que s'acabi la campanya -el proper dilluns dia 2 de desembre a les 12 del migdia-, cada dia apareixerà al web una nova personalitat de casa nostra anunciant a qui li enviarà el llibre. Per exemple, Xavier Bosch enviarà un exemplar a l'exalcalde de Nova York Rudolph Giuliani; Carme Ruscalleda, a l'expresidenta de Xile Michelle Bachelet; i Joan Laporta, al president de la UEFA, Michel Platini.