Ja es pot visitar, a la planta baixa del Palau Moja, el nou Espai Moja. Catalunya: Patrimoni Viu, un nou espai gratuït que té per objectiu apropar a la ciutadania el patrimoni cultural català a través de la tecnologia i els recursos museogràfics immersius.
Tecnologies immersives de realitat virtual, hologrames, audiovisuals i jocs interactius configuren el recorregut de la nova exposició de la seu del Patrimoni Cultural de la Generalitat de Catalunya. La visita ofereix un viatge al passat en què la tecnologia permet als visitants explorar, sentir i viure el territori, la història, la cultura i la identitat catalanes en primera persona.
Un viatge que comença travessant el Portal del temps i que accedeix a una nova realitat espaciotemporal en la qual reviureu escenes del nostre passat, passejareu per monuments emblemàtics i escoltareu els relats de personatges històrics que van deixar empremta en la nostra història. Llegiu-ne més al web del Palau Moja.
