L'era del comerç electrònic

Molt abans que els gegants de la venda en línia exhibissin els seus productes a internet, un emprenedor nord-americà va oferir, a finals del segle XIX, un servei pioner: la venda per catàleg. Ja no calia anar a una botiga per anar a comprar

Els 4.950 milions d'usuaris d'internet es consideren consumidors potencials de compres en línia
Els 4.950 milions d'usuaris d'internet es consideren consumidors potencials de compres en línia Cinta Fosch
3 de desembre del 2022
Autor
Caterina Úbeda
Aquesta història va començar a finals del segle XIX, quan l’empresari nord-americà Aaron Montgomery Ward va decidir vendre els seus productes a distància. El 1872, aquell emprenedor va crear la primera companyia de venda per catàleg a Chicago, just quan la ciutat renaixia del foc que l’any anterior l’havia reduït a cendres. Aquesta urbs era el punt des d’on la Montgomery Ward & Company distribuïa els seus productes a altres nuclis urbans dels Estats Units, aprofitant la xarxa